قوانین و مقررات خرید اینترنتی از مجموعه بنی ماما

مجموعه فروشگاه اینترنتی بنی ماما در تلاش است تا در کنار کیفیت محصولات، آسودگی، سهولت و  امنیت خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز فراهم گردد.
در این راستا، قوانین و مقرراتی مورد نیاز است تا ارائه خدمات با کیفیتی درخور همراهان گرامی بنی ماما، انجام گردد و رضایت همراهان بنی ماما را به ارمغان آورد لذا از همراهان گرامی تقاضا می نماییم حتماً قبل از اقدام به خرید، این قوانین و مقررات را مطالعه نمایند.
ارائه خدمت به مشتری در مجموعه بنی ماما به شکل زیر می باشد:

ساعت کاری مجموعه بنی ماما در روزهای عادی از 9:00 تا 17:00 و در روزهای پنج شنبه از 9:00 تا 13:00 می باشد.
مجموعه بنی ماما در روزهای جمعه، تعطیلات رسمی و تعطیلاتی که دولت جمهوری اسلامی ایران خارج از تقویم اعلام می نماید، تعطیل می باشد.
زمان پاسخگویی به تماسها و پیام های مشتریان از طریق تلفن، پست الکترونیک، تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و  … در ساعات کاری می باشد.
مجموعه اینترنتی بنی ماما متعهد است پیام ها و سفارش های کامل شده را به ترتیب اولویت دریافت، در اولین روز کاری پس از تعطیلات رسیدگی و پاسخگویی نماید.

روش های ارتباطی بنی ماما و مشتریان:
مجموعه بنی ماما از طریق تلفن، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ)، پیامک و پست الکترونیک (ایمیل) با مشتریان خود در ارتباط است.

عضویت در سایت:
لازمه ارائه خدمت و ثبت سفارش در مجموعه فروشگاهی بنی ماما، ثبت نام و درج اطلاعات کامل و صحیح،می باشد. لذا لازم است  همراهان گرامی در زمان ورود اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، دقت کافی را مبذول فرمایند. این اطلاعات به عنوان امانت و بصورت محرمانه نزد مجموعه بنی ماما محفوظ می باشد. هرگونه تماس، ارسال سفارش ها، مکاتبات و مواردی از این دست، با استفاده از این اطلاعات انجام می شود و کیفیت ارائه خدمت ما اغلب به آن اطلاعات بستگی دارد.

پرداخت و تکمیل سفارش:
ملاک تکمیل فرآیند سفارش اعلام کد رهگیری می باشد و سفارش هایی که به هر دلیل کد رهگیری دریافت ننمایند، مورد تایید نمی باشند.
ثبت سفارش به روش پرداخت کارت به کارت، تنها پس از واریز مبلغ سفارش و تسویه حساب کامل میسر می باشد.
در روش پرداخت کارت به کارت یا آنلاین ناموفق، مشتری باید در زمانی که پرداخت خود را تکمیل نمود، از طریق یکی از روشهای ارتباطی، پرداخت خود را به مجموعه اعلام نماید.
تا زمانیکه اعلام پرداخت برای بنی ماما از سوی مشتری مشخص نشده باشد، تکمیل فرآیند و ارسال سفارش توسط بنی ماما میسر نمی باشد.
مجموعه بنی ماما در قبال بانکهای عاملی که بعنوان درگاه اینترنتی خدمات رسانی می کنند و سایر روش های پرداخت،  مسئولیتی را  بر عهده نداشته و تنها واریز یا عدم واریز مبلغ را می تواند تایید نماید. تنها مرجع پاسخگوی مورد اطمینان در این زمینه، بانک عامل و شرکتهای تابعه آنها می باشند. در این موارد قطعاً هر کمکی که از سوی مجموعه بنی ماما برای مساعدت به مشتری وجود داشته باشد که از عهده بنی ماما خارج نباشد، ارائه می شود.
کد تخفیف:
کدهای تخفیف به صورت مناسبتی در برخی اعیاد و مناسبتها از طریق سایت یا دیگر روشهای ارتباطی، بصورت عمومی یا خصوص در اختیار مشتریان مجموعه بنی ماما قرار میگیرد. بعضی از کدهای تخفیف دارای حداقل میزان خرید و یا شرایط خاص هستند که در صورت نیاز به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
نحوه بهره برداری از کد تخفیف، بسته به شرایط آن کد متفاوت بوده و مدت زمان اعتبار آن محدود می باشد و مشتریان عزیزی که با لحاظ نمودن شرایط آن کد هدیه خرید می نمایند، مشمول بهره مندی از تخفیف مربوطه می شوند.
امکان اعمال تغییر در شرایط کد تخفیف صادر شده  و یا استفاده از آن برای فرد دیگری وجود ندارد.
کدهای تخفیف یک بار مصرف بوده و هر مشتری تنها یک بار می تواند از کد تخفیف استفاده نماید.
کدهای تخفیف روی یک سری از محصولات قابل اعمال نیست که البته این اتفاق بسیار استثنایی می باشد.
در صورت رخ دادن اختلالات سیستمی یا غیر سیستمی و یا موارد خاص، امکان عدم فعال سازی و یا  اجرایی نشدن کدهای تخفیف وجود دارد. در این موارد از طریق سایت و یا دیگر روشهای ارتباطی ، اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

پرداخت هزینه سفارش:
پرداخت هزینه سفارش ها از 3 طریق امکان پذیر می باشد:

  • درگاههای بانکی بصورت آنلاین (اینترنتی)
  • کارت به  کارت در هنگام خرید از سایت (پس از ثبت سفارش)

ارسال و بسته بندی تهران و شهرستان:
ارسال سفارش ها پس از 1 روز کاری انجام می گردد.
در روزهای خاص کاری و در زمان برگزاری جشنواره ها (مانند روزهای پایان سال، شب یلدا،جشنواره ارسال رایگان و تخفیف عمومی و …)، فروشگاه بنی ماما در خصوص ارسال با تاخیر بیشتر از 1 روزکاری مختار است.
فروشگاه بنی ماما برای مشتریانی که سفارش های متعدد در یک روز ثبت می نمایند، سفارش ها را تجمیع نموده و حداکثر تا 3 روز کاری سفارش به پست تحویل می دهد.
تعهد کاری شرکت پست جهت مرسوله های پست پیشتاز  3 روز کاری می باشد و هزینه ارسال برای پست تهران 15 هزار تومان و برای پست شهرستان 18 هزار تومان به صورت پرداخت آنلاین می باشد.
در صورتیکه جهت تایید سفارش، نیاز به اطلاع نظر مشتری باشد و به هر دلیلی پاسخی از مشتری دریافت نگردد، حق تصمیم لغو و یا عدم لغو سفارش برای بنی ماما محفوظ می باشد.
با توجه به اینکه در فرآیند چیدمان در انبار یا ارسال کالا امکان دارد کالاهایی که دارای بسته بندی، جعبه و یا … تحت فشار قرار بگیرند، لذا ممکن است تحویل سفارشات عینا مطابق جعبه و یا بسته بندی اولیه صورت نگیرد که این مورد از اختیار مجموعه دلبند خارج است.
با عنایت به سیاستهای پست جمهوری اسلامی و یا شرکتهای ثالثی که به منظور انجام ثبت و ارسال بسته های پستی با پست همکاری می نمایند، این امکان وجود دارد که برخی از شهرها، بنادر، مناطق و … بنابر دلایل خاص تحت پوشش ارسال قرار نگیرد. در این صورت مجموعه دلبند جهت ارسال سفارش ها به این مناطق، معذور است. در این صورت این مطلب به مشتری اطلاع رسانی و  تعیین تکلیف نهایی صورت می گیرد.
طبق اعلام اداره پست، ارسال سفارشات به جزیره کیش تنها از طریق پست پیشتاز امکان پذیر است و همچنین امکان مرجوع کردن کالا از جزیره کیش وجود ندارد.

اداره پست جمهوری اسلامی، بر اساس آدرس و شماره تماس مرقوم شده توسط شما در سفارش به آدرس مقصد مراجعه می نمایند. در صورتیکه اطلاعات مندرج دقت و صحت لازم را نداشته باشند و یا مشتری در زمان مراجعه مامور پست در محل حاضر نباشد، مرسوله به مجموعه بنی ماما برگشت داده می شود.
در صورت مرجوع شدن سفارش به بنی ماما، ارسال مجدد آن مشمول هزینه ارسال می گردد.

مجموعه بنی ماما در خصوص تجمیع ارسال سفارشهایی که در یک روز و به یک آدرس ثبت شده اند، مختار است .
مرسوله هایی که از مجموعه خارج و تحویل اداره پست می شوند، تحت اختیار و تصمیم گیری اداره پست قرار دارد و مجموعه بنی ماما دخل و تصرفی در خصوص ارسال کالا و نحوه و کیفیت تحویل آن ندارد.